reklama

Prozreteľne s prozreteľnosťou

Keď sa človek zamyslí nad tým, čo si má priať, nevie kde začať. Niektorí hovoria, že kozmos mi splní všetko čo si prajem. A tak je to tu!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Chodím do práce s nadšením ako iní ľudia, ktorí musia denne vypĺňať štatistické tabuľky, prerábať smernice, plánovať plány, skopírovať všetky tlačivá minimálne trikrát, založiť do šanónu, preložiť a odložiť a pripravovať ďalšie papiere.

S každým vybratým čistým hárkom papiera pri mojej úžasnej predstavivosti vidím to množstvo stromov, ktoré boli a už nie sú a moja predstava ma vedie ďalej, pretože vidím aj to, čo je dnes a nebude v budúcnosti. Ale administratíva nepustí! Čo musí byť to musí byť!

Jedenkrát podpísať mnou, jedenkrát podpísať kolegyňou, jedenkrát na úrad a všetko trojmo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak vzdychám: Nechce sa mi chodiť do práce, proste sa mi nechce. Musím chodiť na úrad dávať podpisovať a kontrolovať papiere. Musím chodiť neustále vybavovať také maličkosti, ako výmenu žiarovky, nie som totiž na to školená. A sú na to špeciálne školení ľudia - majú na to papier!

A ajhľa! Prozreteľnosť zasiahla. Vraj si máme dávať pozor čo si prajeme, lebo sa nám to može splniť.

Takže konečne v piatok, tanečným krokom domov, baliť ruksak na výlet... ale... aj na rovnej zemi sa dá zvrtnúť kotník na dva týždne do dlahy. Keď sa opýtam sestričky či možem chodiť do práce, iba krúti hlavou a povie, že si musím dávať väčší pozor. Prvé tri dni sú najťažšie. Nemožem nikam chodiť. Ani do lesa na hríby, na gaštany, či na koncertíky. A ešte mi povedala sestrička, že mám sedieť s vyloženou nohou. Lenže ja? Ja neobsedím!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale na druhej strane, ten obraz ktorý som mala už pred polrokom domaľovať, možem maľovať len po sediačky. Rozčítaná kniha, sa tiež lepšie číta, keď človek sedí. A tak mi pomaly končí dvojtýždňová PN-ka a neviem či sa mi chce znovu chodiť do práce, alebo radšej ešte chvíľu sedieť doma. Lenže na stole v práci ma už čaká celá hŕba papierov, ktoré treba vyplniť, doplniť, preložiť, založiť, odložiť.

Hola, hola administratíva volá! Na úradoch, v zdravotníctve, v kultúre, však všetci vieme kde všade. A aj u nás v školstve.

Zuzana Majernikova

Zuzana Majernikova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som pedagóg a zároveň matka 2 dospelých dcér. Venujem sa maľovaniu, keramike, divadlu, puberťákom a môjmu milému :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu